woensdag 29 augustus 2012

Nog weer een inhaler, bleh grrrrrrr grom

Gister wederom foto's vergeten te maken. Het heeft waarschijnlijk met mijn niet 'home sweet home' gevoel te maken. Tijdens mijn vakantie was ik zo gelukkig met het bos, het meer, de ruimte, de stilte, de prachtige landhuizen in de omgeving, dat ik nu zo baal van mijn rijtjeshuis in die vreselijke jaren 70 wijk, bleh grrrrrrrrr grom. De eerste twee jaar dat ik hier woonde had ik ook dat gevoel, elke nacht wanneer ik uit mijn werk van Hilversum naar Schagen langs Amsterdam kwam, moest ik stiekem en stilletjes huilen. Nu weer gezien hoe het wonen en leven anders kan en hoe gruwelijk lelijk onze wijk is waar ik elke dag mee geconfronteerd word. Natuurlijk zeg ik tegen mezelf dat ons huis van binnen zo bij ons past. Maar is dat goed genoeg denk ik nu? Was ik maar nooit op vakantie gegaan. Lekker in hetzelfde cirkeltje draaien, dan merk je niets van de omgeving. Dus nog lekker een inhaler op foto rechts van de vakantiekiekjes.
133