zondag 16 september 2012

Nfair

Het is niet mijn ding, een fair. Zondagmorgen 7 uur mijn bed uit en dan beginnen met kadetten en krentenbollen smeren. Het is niet mijn ding. Grommend door de keuken wanneer mijn Mars mij denkt te helpen. Hij zou toch beter moeten weten, en zeker als je weet dat we elkaar in 1991 hebben leren kennen. Maar goed, niet zijn ding, dat het niet mijn ding is. Auto inpakken, naar fair rijden, auto uitpakken, Fair for Loek, auto inpakken, naar huis en auto uitpakken. Oh en tussendoor ook nog contact moeten maken met mogelijke kopers, het is niet mijn ding. 12,50 zeggen voor een prachtig werk en je dan nog gaan zitten schamen wanneer ze het terug leggen en zonder iets te zeggen doorlopen. Ben kapot. Geef mij maar de voorpret. De fair kan me gestolen worden. En daar hebben we het nummer van Anouk weer, het komt zo weer terug in mijn hoofd, zou ik dan nu weten waarom ik dat vorige week ook al in mijn hoofd had? Of wist ik het stiekem toen ook al? Isn't not fair.......
152

152