zondag 2 december 2012

Grrrrrrrrroei

Wat een complimenten heb ik vandaag ontvangen, tjee! en wat een hoop mensen hebben mijn werk gezien. Het gebouw waar de expositie was Markt 18 is al een tijdje in renovatie en er waren een boel mensen die even een kijkje kwamen nemen in het nieuwe cultuurhuis. Ik citeer graag drie mensen: 'heb je al eens met Wilma van Wegert & Sadocco gesproken, jou werk past daar precies', 'ik ga wel eens naar het Stedelijk en dit zie ik daar ook altijd, dit kan daar zo naartoe' en tot slot 'Nou de pindakaasvloer bij Boijmans kan weg en deze installatie kan daar staan'. Nou nog eentje dan van Peter:' Judith, jij bent een bijzonder mens.' Smile.
Ontzettend genoten dit weekend. Mooi ook om zo'n gemêleerd publiek te hebben en groooooot ook, ontzettend veel mensen, gelukkig had ik een heerlijk eigen plek beneden in de kelder.

Groei briljant

Groei briljant

235