zaterdag 15 juni 2013

Joegheeeeee ik doe mee

Vandaag mijn cadeau aan Gijs Stork kunnen geven tijdens Salon/ kant. Ik postte al wat berichten, maar hield het werk nog wat vaag. Want dacht dat Gijs misschien wel tijd zou hebben naast zijn organisatie aan de Salon/kant om naar mijn blog of foto's te kijken. Ik was geïnspireerd door een tekst, zie uitleg hier onder, en mijn eigen installatie voor expositie over Horen, zien en zwijgen: 'De kwetsbaarheid van het trommelvlies' om een werk te maken en dacht eerst om het als interventie op de Salon/ kant expositie achter te laten. Maar ook op advies van Dorien Tamis toch 'gewoon' als cadeau gegeven. Wow wat daarna gebeurde is echt fantastisch, het werd door Gijs toegevoegd aan de expositie in zijn Magazijn, jeeeeeeeeeeeeeeej ik doe mee !!! wat een mazzel.


Door je foto op facebook van het dak en de tekst:"Salon/kant office for today!" kwam ik op het woord en beeld kant oor. Ik had al eerder 'De kwetsbaarheid van het trommelvlies' gemaakt, van 24 kopjes en wat schotels met witte vitrage daarover heen gespannen en geplakt. Ik bedacht om een oor van een kopje met kant wat ik nog heb liggen te bekleden. Dat werd niet zo mooi en het stukje kant paste precies over het kopje en zo werd dit jou cadeau.

Judith


15 juni

cadeau Gijs 'kant oor'

cadeau Gijs 'kant oor'


'De kwetsbaarheid van het trommelvlies'