woensdag 9 april 2014

Wat is de iep op de iepenlaan?

Op zoek naar de iep. Vanwege deelname expositie Springsnow, kom ik, denk ik, bij de iep terecht en krijg mooie bloesem als bonus.
Vandaag oud werk, nog meer oud werk, uit de kasten gehaald om Atelier uitverkoop expositie in Het Witte Huis weer aan te vullen, 7 werken verkocht inmiddels. Dit werk had ik niet voor niets al laten liggen. Er moest nog wat aan gedaan worden, verbeter punten, een aantal verknalde ik dus, een aantal herstelde ik. Aanstaande zaterdag is die expositie weer aangevuld met werken geïnspireerd op Afrikaanse sprookjes, zoals het witte kistje met de duif: Sittoukan en het parelsnoer - Het verhaal van de verliefde prins.
En bovenste foto is werk dat al vast zat op mini lijst, 2x al. Nu weer los en bewerkt met verschillende kleuren garen. Tik tak, wip wap, links recht, voor achter. Zeg het maar.