dinsdag 12 augustus 2014

Selectie expositie Nazomeren bij Wegert & Sadocco in Winkel

Dit weekend is het Nazomeren in Winkel. Mijn werk mag ik bij Wegert & Sadocco exposeren. Samen met Galerie28 en Galerie Boot & Steyn vormen ze Trias Artistica en het thema van deze expositie is licht.
Ik liet me inspireren door veder licht en dwaallicht. Ik loop graag met de camera de zon achterna en ik hou van bevestiging. Zo kwam ik zondag nog een stuk lood op het strand tegen, aan een half dooie schol met een haak door zijn wang. Zo licht kan het ook zijn. Dubbel, daar hou ik toch van, dus dat is mooi.
Over dwaallicht lees ik wel eens wat en zo las ik laatst nog eens dat wanneer er dwaallichtjes bij het water je naar het water lokken, dat het doden kunnen zijn die ongedoopt zijn gestorven en die dan aandacht vragen en hopen alsnog gedoopt te worden. Licht en water, mooie combinatie ook.