zondag 17 augustus 2014

Selectie van de randgevallen expositie Licht

Vandaag nog tijdens Nazomeren te zien bij Wegert & Sadocco in Winkel de expositie "Licht". Tot 17:00 uur kun je bij de Bosstraat 7 om het werk te bewonderen. Neem de tijd want er hangt veel werk. Blij ben ik dat ik tussen Mies van Riessen, Stef Kreymborg, Aad Holkamp, Eric Beets, Sonja Doevendans, Juul Bögemann Sam Middleton en Robert Motelski hang. Divers, grappig, mooi, licht, zwaar, donker, wit en verlicht werk. En alles is verlicht vandaag.
Aangezien het een donkere dag is en ik lui achterover wil hangen post ik wat van mijn afvallers. Voor deze expositie 'Licht' had ik 127 foto's geselecteerd. 8 dubbele foto's hangen er.
Voor deze post heb ik een selectie gemaakt van de afvallers, de randgevallen, op weg naar verlichting wellicht.