zondag 17 augustus 2014

Trots op werk

Dit werk gister tijdens Nazomeren bij Wegert & Sadocco verkocht! Jeeeeeeeeej ! Fijn, joeppieee.
De grap is dat een vriend van mij, een hele goeie en technische fotograaf, juist over deze foto zei dat er tijdens de opname een stofje op de lens had gezeten. Mijn mening over deze foto bleef hetzelfde, gelukkig. Voorheen werd ik gemakkelijk onzeker door opmerkingen van technisch en/of goeie fotografen. Nu niet. En wat ik dacht is dat er engelen op deze foto te zien waren, daar in de bossen van Zeist precies tussen de gordijnen van mijn hotelkamer.
Trots op mijn werk. Ik wilde al een tijd lang foto's exposeren, doe ik namelijk nooit, omdat ik denk dat ze niet speciaal genoeg zijn. Ook dit kleine formaat wilde ik al langer: 10x15 cm. Sterk van mij, dat ik ook na zo'n opmerking trots ben op mijn 8 foto's. Ga maar kijken. Open tot 17:00 uur, Bosstraat 7, Winkel