maandag 29 september 2014

Alleen maar sterren, zo lijkt het

Ik zeg net 'geen inspiratie' en kom er direct achter dat ik juist enorm veel inspiratie heb. Maar blijkbaar heb ik zin in productie werk. Dus naai ik nog wat sterren-slingers en stempel en knip ik mijn zelfgemaakte visitekaartjes. Vouw en lijm de doosjes waar de slingers van sterren in kunnen. En ik had het niet gedacht, maar ik ging naar de winkel om loom bandjes te kopen. In zwart-wit, handig om mijn slingers makkelijk en snel bijeen te houden. Een aardige voorraad is klaar voor een goede verkoop. Hup allemaal op naar de winkel 'Gek op zwart-wit' op de Elandsgracht, Amsterdam.
Floortje Bakker van zoix maakte voor mij een tas van jute, wel zo toepasselijk wanneer je blogt op keepvanjute.
Ook kwam ik nog een schoen van een prinses, Assepoester?, tegen, zomaar in een lappenkast.