maandag 8 september 2014

Even voor genieten

Met Linda Pijper was ik vanaf woensdag al genieten op Vlieland. Donderdagavond begon Into the great wide open 2014.
Wij gingen even lekker chillen op het strand, bubbels drinken, oesters eten, flirten, lachen, nog meer drinken en ook verhuizen. Want tja, we hadden door de drukte tijdens het festival op het eiland 3 verschillende slaapplaatsen. Voor al de 3 plekken was iets te zeggen. In Seeduynn zaten de muzikanten van Erlend Øye. Daar kwamen we achter toen we de baard op het podium herkenden van het ontbijt, kort daarvoor. Wat een geweldig optreden gaven de drie mannen van Erlend Øye. Al de teksten kwamen stevig aan. Zelfs wanneer de teksten in het Italiaans of Ijslands waren. Gelukkig had ik een dikke zonnebril bij me. En maakt de diepte ook dat je keihard kunt genieten.
Zo ook van Magnus bij Fortweg op donderdagavond, wat een heerlijk optreden, lekker, vol en ook herkenbaar. Grap is dat ik in de Magnusstraat van de Magnusveste Schagen ben geboren, dat schept ook direct een band met de band.

Op vrijdag nam ik voor even afscheid van Lin en ging ik naar de slaapboot 'De Vliegende Draeck' en verder met Floortje, dat verslag volgt.
En nu geniet ik na.
Magnus en ruim strand Vlieland
Erlend Øye en ons uitzicht balkon Seeduynn