dinsdag 2 september 2014

Fly me to the moon

Van Shelley Savor kreeg ik een klein werk 'Flora', ze is een godin, dat zie je meteen. Ik heb haar naast een prinses en zebra, van Melissa Halley, geplaatst in mijn atelier. Lekker dichtbij die goddelijkheid.
Ik zag een plank lager nog een zelfde soort geel-wit en zwart-witte combinatie: een zebra met een wit kopje met gele vlinder erin. Blijkbaar vond ik dat eerder ook een goeie combi.
Verder speelde ik wat met water, nam wat zon in me op en hing ik wat rond in mijn atelier en omdat de zwarte vlinder niet heel goed meer vloog prikte en bond ik die vlinder toch maar vast. Hij is veel te mooi om mijn atelier weer uit te vliegen want je weet het nooit of hij in z'n eentje naar de maan wil. (liedje heb ik in mijn hoofd: Fly me to the moon- Doris Day)