vrijdag 7 november 2014

Keep van Jute op BLiTS event zondag 9 november

Hier zijn we, Marcel, Teun en ik, aan het werk om een stand klaar te krijgen voor BLiTS event. BLiTS event omschrijven ze zelf zo:
"BLiTS is een lifestyle evenement dat het best te omschrijven is als een live magazine met een festivalsfeer. BLiTS wordt een hippe mix van vele soorten diensten en producten op het gebied van kunst, cultuur, sport en welzijn, vintage, fashion, (h)eerlijk eten & drinken, beauty en muziek."
"Ondernemende creatievelingen en Alkmaarse (aanstormende) talenten kunnen zichzelf tijdens het evenement presenteren en bieden de bezoekers een inspirerende dag."
Marcel maakte op mijn verzoek een skelet in de vorm van een huis, die zondag 9 november als stand dient. En gelukkig gaat mijn zus mee om mijn boel te verkopen. Dat een ander mijn werk verkoopt vind ik fijn. Zitten we ook weer eens samen onder 1 dak, das wel weer even terug, gezellig.
Kom langs om mijn spullen te zien en het bij mijn zus te kopen. Onze kraam kun je vinden onder de naam Keep van Jute. We verkopen spullen door mij gemaakt, gemaakt van gebruikte en verzamelde materialen, zoals:
Keep vogels
Slingers van gebruikt papier
Slingers van rest materiaal stof
Hangers gemaakt van snoei hout
Kussens gemaakt van oude wollen dekens
Mijn zus Brende Feijen en ik hopen je te zien op zondag 9 november. BLiTS event in Hal 25, Alkmaar is open vanaf 13:00 uur en is open tot 20:00 uur.
kraam in wording

stand Keep van Jute in wording