dinsdag 25 november 2014

Met enthousiaste zus deelname kerstmarkt dierenpark Blanckendaell

Het is mogelijk, ofwel: hoe is het mogelijk?! Ik sta met mijn Keep van JuTe op de kerstmarkt op dierenpark Blanckendaell. Mijn zus van woonwinkel 'De Ku(n)st' werd uitgenodigd en ze gaf mij ook direct op. Blijkbaar als je het leuk vind dan vergeet je hoe naar je zus zoiets vindt. Of misschien werkt daar het Oost-Indisch doof zijn wel voor.
Op 14 december is de kerstmarkt in dierenpark Blanckendaell van 11 tot 18 uur.
Ik zal daar, zoals vorige keer dat ik op een beurs stond, bij Blits event in Hal 25, Alkmaar handgemaakte, duurzame en unieke spullen van wol, papier, hout en textiel verkopen. Kussens gemaakt van oude wollen dekens, zelfgemaakte hoelahoeps en 'Ik hout van jou' hangers. Ook neem ik natuurlijk mijn nieuwe kersthangers met vogels en vlinders, want die passen daar ook goed, daar in dierenpark Blanckendaell. Kom langs.
Als er nog verkooptips zijn hoor ik ze graag. Hoe ga ik bijvoorbeeld staan? Spreek ik de mensen aan die langs lopen? En zo ja wat zeg ik dan? Of heeft iemand nog een verkooptalent die dat graag wil tonen? Ik hoor het graag. De weg naar de beurs toe vind ik namelijk het leukst. Dingen bedenken, maken, stand bouwen en inrichten en dan de narigheid. Wie helpt me van die gedachte af? Want ik wil immers best geld verdienen op die kerstmarkt in Blanckendaell en heb best zin om er plezier aan te beleven daar in Tuitjenhorn.