donderdag 20 november 2014

Only love voor Mieke en vogels

Ik stond vandaag op met 'Only love' van Nana Mouskouri een liedje uit mijn tienerjaren. Ik dacht zoek hem even op op youtube, zit ik hier mijn blog te schrijven met tranen over mijn wangen. Tjeeeej heej die tekst drong als kind niet zo diep tot me door, maar nu met die kut klote kanker ziekte om me heen, raakt het me diep. Mijn vriendin Mieke is zo mooi, ze heeft zo'n mooi leven en maakt zoveel mensen gelukkig met haar zijn en bestaan dat van mij wel iemand anders haar ziekte mag hebben. Dat is natuurlijk ook een stomme gedachte. Van mij mag heel die ziekte uitsterven, net als sommige diersoorten: hup weg ermee. Ik hou van Mieke.
Zo nu over naar het zakelijk gedeelte van dit blog. Kan dat wel? Deze combinatie? Lekker zakelijk weer van mij, schrijven over de liefde. Not. Nou, ja het is mijn blog en zakelijk ben ik toch al niet en met liefde kan alles.
Ik ben in opdracht aan het werk om kerstcadeau's te maken: hangers van papier met een vogel of een vlinder. Ik toonde het op facebook en direct kreeg ik de vraag om de hangers met vogels een slag groter te maken. Van de week verkocht ik daar al 22 keep vogels voor in de houten kerstboom in de etalage en nu mag ik er nog 20 hangers bijleveren. Top. Ik word blij van al die mooie vogels op mijn werktafel.