donderdag 4 december 2014

Kersthangers en uilenstempel

Nieuwe spullen gebracht naar winkel Gek op Zwart/Wit, Elandsgracht 19 Amsterdam. De doosjes met prachtige stempel met uil zijn voor de hangers en de uilenballen van papier. Mijn lieve, knappe en mooie dochter Teun maakte de stempel met uil. Oehoe! voor Teun.
Karen van Klitsie Parket kocht mijn hangers van papier keep vogels in kleur voor haar showroom op de Witte Paal in Schagen en aangestoken door de mooie foto's die ze stuurde ben ik begonnen met ook nieuwe keep vogels in kleur te maken. Het gebruikte papier komt uit oude prentenboeken over schilderkunst, met plaatjes van schilderijen van Johannes Vermeer, een paar weken terug liep ik nog in Istanboel rond als 'zijn' Melkmeisje.
Mijn spullen zijn te koop bij 'Gek op Zwart/Wit, Amsterdam en op zondag 14 december staat mijn zus met mij op de Kerstmarkt in dierenpark Blanckendaell, Tuitjenhorn.


in winkel 'Gek op Zwart/Wit'