maandag 19 januari 2015

Op tv bij Fotostudio de Jong

Omdat ik me had voorgenomen om wat meer uit mijn werkruimte te komen, om meer gezien te worden, pakte ik de kans aan om met een foto van mij op tv te komen. En ja:
Vandaag kreeg ik de bevestiging dat ik met mijn opgegeven foto de uitzending mag bijwonen van Fotostudio de Jong. 29 januari komt mijn foto langs en wellicht kiest Wilfried mijn foto uit om nader op in te gaan.
Link mijn beeld bij Fotostudio de Jong
De foto die ik ga laten zien is geïnspireerd op hoe de meeste foto's die mijn tante Jo maakte er uit zagen, mislukt en/of zonder hoofd. De oude fototoestellen van tante Jo heb ik van haar geërfd en de rolletjes die er in zaten heb ik, nieuwsgierig als ik was naar haar laatste opnames, laten ontwikkelen. Op de laatste foto's stonden foto's van mijn moeder, mijn dochter en ik. Ontroerend bijzonder.
Dit is mijn tante Jo toen ze jong was.