vrijdag 16 januari 2015

Zonnig, blauw en trots

Wat een mooie zon vandaag, gemist. Gemist? Ik kan ook niets doen of schrijven of ik denk aan Mieke en nu dan op de radio 3fm 'I still miss you' en 'you are still with me in my dreams'... timing is alles op dit moment. Focus ligt daar natuurlijk op. Dat hoor en lees ik vaak, denk je aan een roze olifant, dan zie je die ook. Nou slecht voorbeeld wellicht, want die kans is vrij klein.
Nu appeltaart aan het bakken, het ruikt hier inmiddels heerlijk. Mijn knappe, stoere, mooie, slimme en lieve Teun neemt vandaag afscheid, (afscheid?: heb ik ook Mieke meteen weer in mijn gedachte), van vmbo-kader om maandag te starten op vmbo-tl. Ze is zo enorm gegroeid, daar waar ze jaren terug nog dyslectisch was, staat ze er nu zo goed voor dat ze midden in het schooljaar over gaat naar een hoger niveau. Zo staat ze nu bijvoorbeeld een 9 voor Nederlands. Wat een zelfvertrouwen heeft ze nu. Ik ben heel trots op mijn dochter Teun.