woensdag 4 februari 2015

Trots op mijn tiener Teun haar tien

Van vriend Jos leerde ik dat wanneer zijn jongens een 10 haalde dat er dan een gebakje gekocht werd, alleen voor de jongen met de 10. Onze Teun doet nog maar net twee weken TL, naar een niveau hoger en heeft haar eerste 10 al binnen. Voor Nederlands nog wel ! Tjemig zeg wat groeit zij. Van met enorme tegenzin (en ook niet gecommuniceerd door) de cito door de computer voorgelezen maken (vanwege haar vermeende dyslexie) naar een 10 op TL. Ik kocht gebakjes voor ons allemaal. Vieren doen we het.
Verder deed ik naast het trots zijn, taart halen en vieren weinig vanwege buikgriep. Ik deed een rondje met de hond en kwam de berg bomen weer horizontaal tegen en kwam er licht door het potje boerenmeisjes. Zij staan al klaar omdat ze op het menu staan voor de komende West-Friese maaltijd.