maandag 30 maart 2015

Decoratie koffiebar

Tijdens mijn voorbereidingen voor de inrichting van de koffiebar Paaspop bedacht ik ineens, in de HEMA !, dat ik nog koffiefilters in de la heb liggen en daar kun je ook slingers van naaien. Voor ik het weet zit ik filters te naaien en heb ik een hanger van koffiefilters gemaakt. Ik denk dat ik er morgen nog een stuk of wat maak, en slingers. Ik vond immers 3 dozen filters in de la, waarvan twee bruine, als wit fan begon ik natuurlijk met de filters in gebroken wit. Al verkopen we verse illy koffie uit de machine zonder filter, toch ga ik de koffiefilters- slingers en hangers gebruiken in onze koffiebar. Ben nu eenmaal dol op recycling. Heb net wel plaatjes zitten bekijken van koffiefilters en gevallen voor die grote ronde, die er een beetje uitzien als een bloem...... ai, ik vrees dat ik daar nu ook naar op zoek ga. Kan ik vast ook leuke decoratie mee maken.