woensdag 22 april 2015

Opening expositie Springsnow

Gisteravond is de expositie Springsnow feestelijk geopend door onder andere Saskia Hoogendoorn, Martijn Lieuwe Wijnands, Hans Kaljee, Reinier Sijpkens, Edith Brouwer, Erik Timmermans en afsluitend een verrassing met een optreden van Janne Schra die twee nummers over zaad speelde.
Van mij is de installatie in de boom 'Spring in de boom' te zien voor de kerk en in de kerk zijn mini's van 10x10artist waaronder tien van mij, hier de link naar mijn werk bij 10x10artist. De mini's zijn 65 euro per stuk. Ook maakte ik video-animatie 'The Wind Cried Mary' samen met Maartje Jaquet. De originele collage van de animatie is ook te zien.
Nog tot 14 mei is de expositie in de Amstelkerk, Amsterdam te zien. Op werkdagen open van 9:00 - 17:00 uur.
Voor meer informatie en activiteiten tijdens Springsnow festival, is dit de link naar de site
Ik heb de afgelopen dagen enorm genoten van alles om en rond expositie Springsnow. Heel fijn met zoveel mooie dingen en mensen om me heen. Ik spring blij en enthousiast de lente in.
 
opening voor de Amstelkerk

'Spring in de boom' - Judith Koning

iep met grote trossen iepenzaadjes

Reinier Sijpkens


Janne Schra trad op tijdens de opening

ik zie overeenkomsten - links Saskia Hoogendoorn rechts mijn mini

The Wind Cried Mary - Maartje Jaquet en Judith Koning