woensdag 15 april 2015

Rust op kant oor

Dus nu rust. De keuze is gevallen op de installatie met de 100 springtouwen. Terwijl ik dit schrijf schiet ik meteen weer in een enthousiasme! Jeeeeeeeej! Wat een leuke installatie ga ik maken! Speels, blij, vrolijk, grappig, gek en ben trots op mijn lef. Ik had namelijk moeite met het voor te stellen. Maar na enthousiasme op mijn idee van mijn vriendin Floortje en mijn Marcel dorst (met dank aan Paulien Cornelisse, goed woord) ik het voor te stellen aan Saskia Hoogendoorn van Springsnow.
Dus nu rust om aan cadeau te werken en wat vogels te spotten en te luisteren naar de merel in de tuin. Het cadeau is voor Manon Schaap, zij zat immers ook op dat Salon/  'kant-oor' toen met Gijs Stork, die daarover postte, en ik zijn cadeau bedacht. Toen kende ik Manon nog niet. Ze liet laatst terloops haar voorkeur doorschemeren. Tja, mijn oren zijn goed en ik geef het haar graag.