dinsdag 21 april 2015

Spring spring spring touwen

Gister ging ik met de hoogwerker de Duiveltjesiep voor de Amstelkerk, Amsterdam, in om mijn installatie ' Spring spring spring touwen ' te maken voor expositie van Springsnow.
Wat een cadeau, wat bijzonder en speciaal is dat.
Heel vroeg om 5:51 uur de trein vanuit Schagen genomen om op tijd in Amsterdam te zijn. Om kwart over 7 gingen we omhoog met de hoogwerker. Prachtig. Wat een eer en een geluk. Stralende dag, stralende ik.

De expositie is tot 14 mei in de Amstelkerk te zien, de installatie "Spring in de boom" (ik denk nu eenmaal altijd aan springen en springtouwen/touwtje springen wanneer er wordt gezegd 'spring is in the air') tot 21 mei in de Duiveltjesiep voor de Amstelkerk.

Vandaag is om 18:00 - 20: 00 uur de opening in de Amstelkerk.
Ik exposeer mijn installatie 'Spring in de boom', buiten voor de kerk, 10 van mijn mini's van 10x10artist en samen met Maartje Jaquet heb ik een korte animatie gemaakt 'The wind cried Mary'. Verder is er nog veel meer te zien en te ruiken. Want ook het parfum van Springsnow is klaar en te ruiken en te kopen, d' Eau Amsterdam. Hopelijk zie ik je vanavond 18: 00 uur.



'Spring spring spring touwen'