donderdag 16 april 2015

Spring spring springtouw en hoogwerker

Jaaa!!!! de installatie met de springtouwen is het geworden. Van dat idee voor een installatie met 100 springtouwen voor Springsnow werd ik zo blij en nu gaat het ook er echt van komen. Maandagochtend komt er een hoogwerker voor de Amstelkerk, Amsterdam, te staan en ik mag met een hele berg knalgele springtouwen mee omhoog om mijn installatie te maken! Dat is zo mooi en fijn en magisch en echt! Blij van Springsnow. Zinin half 8 maandag morgen. Kom het zien, de opening van de expositie en het Springsnow festival is dinsdag 18:00 - 20:00 uur in de Amstelkerk, Amsterdam. Daar zijn ook 10x10artist bij betrokken en zullen er  mini's van mij te zien en te koop zijn.
De andere installatie komt ook nog wel een keertje terug. Op een rustige plek, waar ik op mijn gemak de draadjes kan knopen. Nu tijd om te springen. Springen van enthousiasme en geluk. Wat trots dat ik met de hoogwerker mijn installatie mag maken!
tweet en foto Springsnow Amsterdam