zaterdag 2 mei 2015

Bakkie troost aan de Zaan

Op zoek naar een goeie bak koffie en een fijn rustig terras, terwijl de meiden naar Primark in Zaandam gingen. Ik reed een stukje, zomaar nergens heen. Na een poosje reed ik langs een bord: 'Koffie aan de Zaan', en nog een bord. De auto gekeerd, dat wilde ik geloof ik wel.
Door twee kleine jongetjes werd ik door een schuifdeur binnengelaten en wat een leuk idee. De 'Roast Beans on wheels' bus stond binnen. Ik bestelde een cappuccino en ging aan de waterkant zitten.
Die cappuccino gemaakt van biologische koffiebonen was lekker! Smaakte naar meer. Mijn moeder leerde me al vroeg dat je soms jezelf moet kietelen. Dus bestelde er nog één. In de zon genoot ik van een heerlijk bakkie troost. Precies goed. Had ik toch even mijn eigen geheime festival daar aan de Zaan.