maandag 29 juni 2015

Diamand in the Sky

De opening Kunstroute Zijpe 'Kunst verlicht' en mijn 45e verjaardag zijn achter de rug. Ik heb genoten van mijn installatie tijdens de avondopening op het land aan de Grote Sloot 137, Burgerbrug. Voor het donker werd was het windstil en onbewolkt. De zonsondergang was prachtig en mijn werk aan het water ving precies de laatste zonnestralen. Dat het licht zo op mijn werk zou vallen had ik wel bedacht maar is toch afwachten. En wat een geluk dat zo'n zonsondergang precies op de opening viel.
Wat ben ik dol op donker en licht en projectie. Voor mijn installatie had ik 'glow in the dark' waterzakjes gemaakt en daar met 6 zaklampen blacklight op geschenen. Ik ben heel blij en trots. Veel gegeven en het was het waard. Nu moe en voldaan terug kijken en thuis de was doen. Want die was was ik even vergeten. Mijn installatie 'Diamand in the Sky' heeft ook met water te maken. Maar dat spelen met water aan de waterkant staat mij even meer aan. Wat een mooie plek, wat een mooi werk, wat een mooi licht. Krachtig en prachtig. Gelukkig met de intens fijne aandacht.