woensdag 17 juni 2015

Het is toer dag en zeg iets liefs

Het is toerdag. De ochtend begon al langs mijn atelier en opslagruimte. Bass wil graag weten hoe dat werkt met textiel, hout en lak. Dus ik dacht aan mijn verzameling koffers en kisten met textiel erover gespannen. Dus toonde ik dat.
Omdat er om mij heen steeds vragen opkomen als 'waar ligt mijn sterke kwaliteit' en 'Wat is mijn sterke punt' ging ik ook eens op zoek en keek rond in mijn atelier en kast. Want de dingen die ik ophang, dat ben ik toch ook. Vind ik wel.
Helder beeld: ik hou van kikkers daar komen er drie van voor. Ik hou van kinderdingen, kindertekeningen, sprookjes, vogels, vreemde vogels en ook dieren.
In mijn atelier en kast staan dingen van Maartje Jaquet, onder andere de toverstaf, gekregen voor mijn verjaardag, vorig jaar. Werk van Melissa Halley, kikker en veulen en pelikanen. Ook eentje van Shelley Savor, een lieve kleine dame, de zwart/wit foto is van Alda van Bentum, met Daf en de dansende prinses van papier maakte ik samen met Jos van Venrooij.
Een therapeut ziet het vast. Mocht jij ook nog dingen zien in mij die ik kan gebruiken in mijn zoektocht naar mijn kwaliteiten en sterke punten, laat het me weten. Kan via facebook (Bart ik wil aardige dingen lezen! :) of mail. Leuk, ben benieuwd.