zondag 2 augustus 2015

Op bouwen

Het eerste deel van mijn winkelruimte voor Op is af! Ik heb sinds vanmorgen half 12 een heel mooi strak plafond. We bouwen de winkelruimte van bovenaf op. Al had ik gister een gelukkie met de vloer. Wat een mazzel dat er precies de tegelvloer onder zat die ik wenste voor mijn nieuwe winkel Op: stoer, strak, gezond en natuurlijk.
Gisteravond nog even slopers geluk bier drinken bij Floortje. De koeien in het land naast en achter haar huis zijn zo mooi, en omdat ze dichtbij zijn kun je ze horen zuchten als ze slapen, das een heel lief geluid.
Vorig jaar kocht ik een blauwe bes. Wat doet hij het goed! Ik dacht altijd dat die voor ander landen en of tuinen geschikt waren. Hopelijk laten de kauwen ze zitten tot ze voor ONS eetbaar zijn.
Ging alles altijd maar zo soepel en fijn. Ik zit in een goeie Op!