vrijdag 14 augustus 2015

Opening Op in zicht

Nu komt de opening van mijn nieuwe winkel Op toch echt in zicht. Ik heb me geen deadline gesteld, waarom zou ik. Klaar is klaar en dan gaat Op open. Vandaag komt het glas van de etalage. De bouwvak is nu voorbij.
Dus nu tijd voor de inrichting. Schaaldelen gekocht en geschuurd, wordt een stellingkast en van een gekregen ladekast is nu door mijn Marcel en mij een mooi losstaand element gemaakt. Om goed te gluren in al de lades. We gebruikte het onderstel van een oude schooltafel. Daar had ik er nog een aantal van boven staan. Nu ik wat opstart geld nodig had voor Op heb ik wat dingen weg gedaan en zie nu. Nu ga ik ook nog meer dingen uit mijn verzameling gebruiken voor Op.
Een paar jaar terug haalde de gemeente al de bomen uit ons hof en verving ze door groen en wat sprieten. Woedend was ik. Gister zag ik dat in het groen giga veel bijen zaten. Dus dat is dan wel weer mooi.