zondag 13 september 2015

Op is open

Gister zaterdag 12 september was de opening van mijn nieuwe werkplek, winkel, galerie Op, aan de Paardenmarkt 29a in Schoorl. Wat was het mooi. Wat een mooie mensen heb ik om me heen. Wat een heerlijk gevoel om met vrienden en familie Op te openen. Ik gloei nog lekker na van geluk. Speciale dank aan jullie allen, mooie mensen. Ook aan hen die er niet bij konden zijn, veel liefs stuurden en er daardoor ook bij waren.
Dank aan alle kunstenaars van Op: Tineke de Ruiter, Maartje Jaquet, Melissa Halley, Pauline Hoeboer, Marcel van Pinxteren, Paula Kool, Sonja Doevendans en Saskia Hoogendoorn van/voor de parfum van de iepen Eau d' Amsterdam.
Dank je wel Viktor van Chalkboard voor ontwerp logo en huisstijl en dank je wel Floortje Bakker voor het overnemen en realiseren van belettering, stempels en vlag voor Op.
Zelf geen seconde gedacht aan het maken van foto's (zie mijn rode wangen) dus dankbaar voor de foto's van Martijn Juffermans, Bjorn de Vries en Maartje Jaquet.