zaterdag 21 november 2015

Sint en Piet bij Op Schoorl

Wat leuk! Ik vind serieus winkeltje spelen steeds leuker worden. Zo zat ik een paar weken terug al bij een vergadering van de winkeliers en ondernemers van Schoorl. Daarna genoot ik van een mooi Sint Maarten / Keuvelen op 11 november en vandaag 21 november kwam de Sint naar Schoorl.
Als je een winkel hebt kan het zo zijn dat de Sint je winkel bezoekt. Nooit bij stil gestaan. Ze namen de tijd om even een foto te kunnen maken. Ik vind het leuk.
Donderdag kregen we de poster dat Schoorl ook een intocht had. Ik had de Duinstreek gelezen, en was in de veronderstelling dat hij alleen naar de Blinkert zou komen. Niets was minder waar. Zaterdagochtend met mijn buurvrouw Monique Dalhuisen van The Big Moose hebben we, nog voor het gezamenlijk buiten zit moment met een fijne kop koffie, eerst de feestslingers op ons stuk van de Paardenmarkt opgehangen.
Enthousiast als een kind heb ik Sinterklaas even een stukje gevolgd en hier de foto's. Hij ging ook langs bij mijn buren The Big Moose en Kaasboer Niek.
Ik ben trots op de foto in mijn winkel Op. Bedankt Sinterklaas. Ik vind het nog altijd leuk om Sint en Piet te zien.