zondag 27 december 2015

Boterhal en meer kerstinvloeden

Gisteren kreeg ik het advies om geen negatieve dingen over mijn werk te posten. Ik heb de berichten eraf gehaald. Zoveel advies. Vandaag kreeg ik te horen dat het juist fijn is om te lezen dat het bij een ander ook niet altijd over rozen gaat. Ik zal er eens over nadenken. Voor nu staan de berichten er niet.
Vandaag was ik naar Hoorn, expositie opening in de Boterhal. Ik ken Gerda Schimmel sinds kort en ze organiseerde deze expo niet alleen ze had er ook twee mooie kleine werken. Met losse draadjes! Dol op.
Na de opening namen Floortje en ik nog een drankje op het terras om de hoek. Daar bij de mooie oude gebouwen. Ik ging zitten en voor een aantal minuten dacht ik werkelijk, het is echt lekker warm weer voor de tijd van het jaar ......... tot ik besefte a natuurlijk... terrasverwarmers. Fijn lekker lang buiten zitten. Ook al ben ik natuurlijk diep in mijn hart tegen terrasverwarmers. Maar ja, de wereld redden doe ik morgen wel weer. Of overmorgen, nu was het fijn daar in Hoorn.
En owja: Voor een veiling voor Bart ben ik bierpullen aan het ontwerpen. Ik zag inspiratie in het plafond van de Boterhal. Ook moet ik zeggen dat ik er de kerststal weer in zag... Nog wat kerstinvloeden.