maandag 28 december 2015

Kadetten met omeletten

Als vriend en kind van huis zijn eet ik zachte kadetten met omeletten hmmmmmmmmmmmmm. Ik had zelfs een dubbele dooier, das pas echt geluk.
Vroeger kreeg ik ze altijd mee op schoolreis. De reisjes ben ik vergeten, de heerlijke kadetten niet. Ha! precies wanneer ik dit tiep, en mijn omeletten op zijn, lopen mijn ouders langs. Ze hoorden zeker dat ik aan ze dacht.
Mijn moeder zegt altijd dat je jezelf af en toe moet kietelen, en als je feest wilt, je zelf de slingers uit moet hangen. Zo gaf ik me vanmorgen ook al een traktatie. In de vorm van twee keramiek cursussen. Eentje begint volgende week al bij Esther van Groeningen in Arnhem, twee uur rijden, maar ik hou van haar manier van werken en ze kan heel goede zetjes geven. De andere cursus is meer in de buurt en begint ergens in maart bij Atelier 6, in Heerhugowaard. Ik hou wel van mezelf kietelen.