vrijdag 29 april 2016

Juul Bögemann bij Op

Welkom Juul. Vandaag bracht Juul Bögemann werk naar Op in Schoorl. Ik mag dat gaan verkopen. Juul is ontzettend knap in het geven van zelfvertrouwen en een goed gevoel. Ze kan precies dat zeggen wat ik nodig heb. Ik ben dol op de ontmoetingen met Juul. Vandaag vertelde ze dat ze dol is op kassen. Ze herkent natuurlijk de warmte daar in, die ze zelf ook bezit.
Ze bracht bijzonder aandoenlijk grafisch draadwerk, twee. Mij doet het denken aan "Jonas en de Wallevis" (Walvis maar dat klinkt niet zo gezellig als Wallevis) en een aantal van haar colliers en ringen. De sieraden zijn gemaakt van textiel en acryl en vormen door de warmte van je lichaam zich helemaal op je lijf, waardoor ze heerlijk dragen.
Vanaf morgen te koop bij Op in Schoorl. Stiekem hoop ik dat het 3D werk, het grafisch draadwerk nog even niet verkocht wordt, zodat ik er zelf nog even van kan genieten. Dus kijken naar haar werk mag ook, vanaf morgen.