woensdag 13 juli 2016

De dag geeft licht

Dit is zo fijn. De 200 ledlampjes zijn gebracht. Op uitnodiging van Parksessies festival Haarlem maak ik 27 juli een installatie die lijkt op mijn installatie 'Diamand in the sky'. Ik gebruik weer vistransportzakken, water, marker-inktpatronen en licht. Drie zakken hangen nu in de tuin. Vorig jaar gebruikte ik 8 blacklight zaklampen, nu krijgt elk zakje een eigen ledlampje. Dit kan ik elke dag doen. Ik hou hier van. Testen van installaties, voorbereiden, plannen hoe het handig en snel te installeren, en dan gelukkig zijn om wat ik zie in de test.
Gisteravond een berg kringloop servetten, tafellakens en theedoeken uit mijn atelier getrokken, gewassen en zo begon ik vandaag de dag met strijken. Best een fijn werk, zolang het maar niet op huishouden lijkt. Daar ga ik binnenkort op naaien. Sprookjes dieren en kabouters.