maandag 3 oktober 2016

Weg Waterlanders

Vandaag heb ik mijn installatie 'Waterlanders' opgeruimd. Ik vulde direct nieuwe vistransportzakjes, met de 'glow in the dark' vloeistof. Dit voor mijn installatie 'Spark in the park' tijdens de kunst 10daagse Bergen, en ik ben daarna gestart met mijn nieuwe installatie 'Watergolf' voor kunstproject 'de ondraaglijke lichtheid van water' 8 & 9 oktober in de Watertoren.
Het was een super fijne dag, ondanks dat ik heel de dag in een donker waterreservoir heb gewerkt, en twee zonnebrillen nodig had toen ik even op het dak van de Watertoren een koffie dronk. Want de dag begon natuurlijk al fijn met het rijden in de Fiat Panda. Alle zorgen in één klap weg. Lachend rond rijden. Heerlijk.
Naast het wegbrengen van troep naar de stort is dit een favoriete activiteit.