maandag 28 november 2016

Het betoverde bos

Er was voorpret, het toffe feest zelf en nu ben ik aan het nagenieten. Wat een goed verkleedfeest, en ook zo leuk dat ik mijn partner in crime nu heb gevonden in feestbeest Floortje.
Na het feest logeerde we in hotel Woutschoten in Zeist. We werden wakker met een uitzicht op een boom vol putters en appelvinken, en maakte een wandeling door het bos.
Wat heeft Viktor een fijne achtertuin zeg! Stik jaloers. Waarschijnlijk door de lange voorbereiding van mijn herten kostuum voor 'Enchanted forest', en mijn voorliefde voor sprookjes, zag ik overal dieren in. Ik zag uilen, eenden, ganzen, een paard, een kudde herten geweien, en een kabouter. Ook kwamen we echte herten tegen, echte geieten en zelfs twee van mijn favoriete eenden: twee zwarte Indische loopeenden. Prachtig! en de zon schijnt! Enjoy.