maandag 16 januari 2017

Goede maandag

Best wel groen die 'Blue monday' van vandaag, en goud ook, en goed, ondanks mijn stomme werk van de afgelopen dag. Ik wil dus iets heel graag, een plek op een buitenexpositie. Moet daarom een sollicitatie brief schrijven. Maar ik wil dat zo graag, dat ik helemaal niet durf te beginnen. Ik lees dus al mijn CV's, al mijn verhalen over mezelf. Vandaag heb ik ze ook afgedrukt. Ze liggen te wachten. Te wachten op het moment. Het juiste moment van rust, ruimte en start. Ik ben iemand die veel tijd nodig heeft. Veel aanlooptijd. Ook voor die brief. Hopelijk is die er voor de inlever-datum. De volgende keer ga ik gewoon weer in op een uitnodiging voor een expositie. Veel rustiger. Kan ik gewoon weer lekker mijn atelier in.
Wat de blue ook zo goed maakte is dat ik niet alleen mijn CV's doornam, ook ging ik door al mijn foto's van mijn installaties door de jaren heen.
Het is vandaag dag 15 van 30 dagen challenge #zoeklicht. Ik ben op de helft. Het is niet een heel moeilijke, want wederom heb ik hem gevonden. Het weer maakt het me wel gemakkelijk.