zaterdag 25 februari 2017

Blik borrel en het zonnetje van gister

Gisteravond was ik op de borrel van Edith Brouwer. Ze is bezig met een mooi project met blikjes, hele kleintjes, en lino's. Mooi gepresenteerd door Edith in Galerie Salon West, Amsterdam. Vlakbij waar ik voor het laatst woonde in Amsterdam. Blijft thuis en das gek, toch?
Over thuis gesproken, op de terugweg had ik zo'n zin in sushi en wat wil, er is sinds kort een sushi restaurant in Schagen. Elke maand mogen we 1 keer sushi eten en ik kreeg berichtje uit Vietnam dat Mars en Teun wel sushi hadden gegeten en dat was er voor mij deze maand nog niet van gekomen. Dus ik pakte mijn geluk gisteravond. Heerlijk.
Owja, en nog steeds blij met de vormgeving van logo en huisstijl van Viktor van Chalkboard. Zeker zo in het zonnetje gestempeld op brievenbuspakket. Ook de tulp ging nog een keer op de foto, mooi in het licht en mocht je in de buurt zijn van Wilhelmina Gasthuis terrein. Om 13 uur begint de expositie 'dump trump' bij WG kunst (blijft een leuke woordgrap) en ik doe mee. Morgen ook nog van 13 tot 17:00 uur.