zondag 5 maart 2017

Als een De Blok

Vanmiddag waren Mars en ik bij de expositie van Annelies Horden bij De Blok in Alkmaar. Kletsend liep ik met Annelies naar de plek waar zij exposeerde. Wow! Aangekomen op de plek was ik totaal verrast. Wat een fijne ruimte. Had ik niet verwacht. Lekker licht en een mooie solo expositie van Annelies, kampion kunstenaar van verzamelingen. Ga kijken en laat je verrassen, door wat Annelies maakt van 'afval producten', en geniet ook van haar schilderijen, in mini en maxi formaat.
Vanwege de solo expositie zet ik de kleine portretjes van Annelies even uit de webwinkel van Op, want die hanger er tot april.
Leuk ook dat het een shop-in-shop plek met ateliers is. Fijn om te ontdekken. Als een blok gevallen voor De Blok, Noorderkade 1027, Alkmaar.
Vanmorgen zag ik onder een van de berken in de tuin paars licht. Ja! Ik had zo gelijk Floortje! Hahaha. Donderdagavond zei ik dat ik de tuin hoorde groeien en ja. Daar is het bewijs: knal paarse krokussen.