woensdag 1 maart 2017

Casa Colora inspireert

Enthousiast kan ik zeggen dat vanaf deze week Casa Colora mijn Keep vogels en ander werk van papier nu ook gaat verkopen. Colette ken ik van de lagere school en ze heeft nu een kleurrijke winkel midden in het centrum van Schagen.
Aangespoord door mijn enthousiasme dat Colette mijn Keep vogels wilde gaan verkopen ging ik aan de slag om nieuwe dingen van papier te maken. Met Pasen om de hoek begon ik met eieren en daar was ineens Haas!
Haas is de opvolger, broer, zus, vriend en familie van mijn Keep vogel. Ik ben blij met Haas.
Colette gaat naast Haas en Keep vogel ook mijn slingertjes 'Enjoy the little things' en de Geluksvogels in luciferdoosje verkopen.
Casa Colora kun je vinden in een kleine zijstraat bij de grote kerk van Schagen: Herenstraat 4.
Nu snel nog wat knippen in een prentenboek, en ik voel ook meer nieuws opborrelen. Ja! Fijn! Overstromen van inspiratie is fijn!