vrijdag 18 augustus 2017

Mooie vrijdag, rode vrijdag

Liefde. Passie. Hartstocht en ook verdriet.
Verdriet om het verdriet van de ander, die zijn geliefde moet missen die gewoon wandelde op een markt in Barcelona X.
Thuis in mijn atelier gewerkt vandaag. Heel veel gietmallen gemaakt en veel gietwerk verricht. Fijn, dagen ruilen met Poet tijdens de vakantie. Ik ga eens nadenken over mijn werkdagen bij Op. Het bevalt me prima hoe deze week is ingericht, werken in de winkel op maandag, dinsdag, woensdag en de rest van de week om zelf in te richten.
Vlak voor ik achter de computer ging zitten zag ik de rode lucht. Ging naar zolder voor wat foto's. Hangend uit het raam zag ik ganzen gaan. Klikte af en hoorde op links nog meer ganzen. Wat een fijn cadeau tevreden glimlachen in de lucht. Natuur is toch echt aardig en mooi. Die organiseren tenminste ook geen activiteiten om elkaar kapot te maken. Die vliegen gewoon een stukje, naar daar waar het beter voor ze is.