vrijdag 13 april 2018

Voorstel glazuur werk

Weer een glazuur dag. Deze keer borden en kommen, die horen bij een opdracht. Weer lekker knoeien met een hele rits zelf aangemaakte glazuur. Ik heb er echt schik in. Wie had dat gedacht. Ik denk dat het komt door het uniek glazuren. Niet productie draaien, allemaal hetzelfde, maar met kwast en voorstellingsvermogen aanbrengen. Want het glazuur gaat totaal anders worden dan wat ik zie hoe ik het aanbreng. Ik hoop zoals ik me het voorstel. We gaan het zien. Volgende week tijd om een glazuurstook te doen.
Naast glazuren bezocht ik atelierruimte om te informeren of ik het kon huren. Veel ateliers bezocht de afgelopen weken. Tot nu toe nog niets gevonden en tot die tijd geniet ik van werken mijn kleine thuis atelier. Fijn met uitzicht op de vogels, die eten en stukjes wol voor hun nest verzamelen.